Jegyvásárlás /
Jegyek
Vásárlási információk

VÁSÁRLÁSI TÁJÉKOZTATÓ

 

1. Az internetes jegyvásárlás

1.1. A szolgáltatás leírása

2. Előadások keresése

3. Jegykiválasztás

3.1. Nézőteres kiválasztás

3.2. Szektoros jegykiválasztás

3.3. Hely kiválasztása

3.4. Érkezési sorrendes jegyválasztás

3.5. Elfogyott jegyek

4. Kedvezmények

5. A kosár használata

6. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele

6.1. E-ticket

7. Fizetés, a szolgáltatás díja

7.1. A szolgáltatás díja

7.2. Fizetési módok

7.2.2. Bankkártyás fizetés

7.2.3. SZÉP kártya

7.2.4. MasterPass

8. Elállás a vásárlástól

9. A vásárlás visszaigazolása

10. Hiba a fizetés során

11. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

12. Elmaradtelőadások

13. Adatainak tárolása, védelme

14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

 

1. Az internetes jegyvásárlás

1.1. A szolgáltatás leírása

A MÜHA Művészetek Háza jegyértékesítése az InterTicket Kft. jegyrendszerén keresztül történik. A MÜHA Művészetek Háza a Jegy.hu jegyértékesítési oldalán, valamint a www.muhamiskolc.hu oldalon információt ad az előadásokról és az azokra megvásárolható jegykészletről. A kiválasztott előadásra kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat elektronikus fizetéssel a www.muhamiskolc.hu-n és Jegy.hu-n.

2. Előadások keresése a jegyvásárlás és a programok menüpontokban történik

 

3. Jegykiválasztás

3.1. Nézőteres kiválasztás

Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok.

3.2. Szektoros jegykiválasztás

A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld), mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (szürke), és hogy melyik szektort választotta ki (narancssárga). A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „Vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.

3.3. Hely kiválasztása

Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe narancssárga színűre változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után 20 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A 20 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra.

3.4. Érkezési sorrendes jegyvásárlás

Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát az előadásra szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.

3.5. Elfogyott jegyek

Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy.

 

4. Kedvezmények

Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A program felületen található jegyinformáció résznél látható amennyiben van kedvezmény. Ha az adott eseménynél választható kedvezményes jegyvásárlás, ezt kiválasztva a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

 

5. A kosár használata

A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kezelési költség ára, és a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlése” ikonra.

 

6. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az előadóhelyek, az internetes jegyértékesítés során eltérő kézbesítési módokat engedélyezhetnek!

6.1. E-ticket

Amennyiben a kiválasztott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az E-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az E-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

 

7. Fizetés, a szolgáltatás díja

7.1. A szolgáltatás díja

A szolgáltatás díja (továbbiakban: kezelési költség) www.muhamiskolc.hu-n és a Jegy.hu-n – általában - jegyenként 2% + 200 Ft. A kezelési költség az ÁFÁ-t tartalmazza. Egyes helyszínek, előadások, vagy jegytípusok esetében a kezelési költség eltérhet az általánosan alkalmazott kezelési költségtől. A konkrét kezelési költség mindig látható a kosár oldalon.
A kezelési költség az online jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert.

7.2. Fizetési módok

A www.muhamiskolc.hu és a Jegy.hu vásárlói több elektronikus fizetési mód közül választhatnak. A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot. A következő oldalon, amennyiben korábban már regisztrált a Jegy.hu-n, válassza a „Már regisztráltam, bejelentkezem” opciót. Ez esetben a bejelentkezést követően a korábban megadott adatai kitöltve megjelennek az adatmezőkben. Ellenőrizze, és szükség szerint módosítsa azokat!

Az InterTicket rendszere minden vásárlásról elektronikus számlát küld. Amennyiben az ÁFÁ-s számlát a vásárló adataitól eltérő személy vagy vállalkozás nevére kéri, kattintson a „Más névre kérem a számlát” linkre, és adja meg a szükséges adatokat.

A Fizetés oldal alján a vásárló megtalálja a szolgáltató InterTicket Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Szabályzatát és a jelen Vásárlási Tájékoztatót. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elfogadom a feltételeket” jelölőmező bekattintását követően nyomja meg a „Fizetés” gombot. A rendszer átlépteti önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a megvásárolt – adott időpontra szóló - jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.

7.2.2. Bankkártyás fizetés

Az InterTicket több bank illetve szolgáltató bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az InterTicket Kft. nem jut hozzá.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!

Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!

Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!

Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).

Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.

7.2.3. SZÉP kártya

A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés sajnos nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során, így azt nem lehet használni a www.muhamiskolc.hu-n és a Jegy.hu-n. Ha a bank standard tranzakciós felületén van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, kérjük ne használja ezt az opciót, ne válassza a SZÉP kártyát, mert a fizetése nem kerül jóváhagyásra!

SZÉP kártyát (Szabadidő MKB Bank, Szabadidő K&H Bank, Szabadidő OTP Bank) a Miskolci Kulturális Központ központi jegyirodájában (Miskolc, Rákóczi utca 2.) személyes vásárlás alkalmával tudunk elfogadni, kizárólag a Művészetek Háza saját rendezvényeire.

 

7.2.4. MasterPass fizetési mód

Amennyiben ön rendelkezik MasterPass-képes mobil alkalmazással, a Jegy.hu felületén használhatja a MasterPass fizetési módot. Első lépésben ki kell választania a használni kívánt digitális tárcát. Majd adja meg telefonszámát. Ezt követően mobiltelefonján nyissa meg az alkalmazást. Válassza ki a fizetésre használni kívánt bankkártyát. Hagyja jóvá a fizetést mPIN kódja megadásával. Sikeres tranzakciót követően ön visszakerül a Jegy.hu-ra.

 

8. Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!

9. A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a +36-1-266-0000 telefonszámot, vagy küldjön email-t a jegy@jegy.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

10. Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-1-266-0000)! Ne indítsa újra a vásárlást!

11. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat. Amennyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett más névre számlát igényelni, írjon ügyfélszolgálatunknak a jegy@jegy.hu e-mail címre. Kérjük, adja meg a módosítani kívánt e-számla sorszámát és a számlázási adatokat.

Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén: (i) ha a módosított számla kibocsátására lehetőség van még ugyanabban az adóévben, amelyben az eredeti számla került kibocsátásra, és (ii) az eredeti számla kibocsátásától kezdődően 3 hónap még nem telt el.

12. Elmaradt előadások

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A Jegy.hu oldalon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.

A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján az OTP bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Az előadás elmaradása esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül.

 

13. Adatainak tárolása, védelme

Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatkezelési Szabályzatot, amely a Jegy.hu oldal láblécében érhető el.

 

14. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36-1-266-0000 munkanapokon, hétfőtől péntekig 9.00-20.00 óra között; E-mail cím: jegy@jegy.hu